سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین ماشین چینی ارزان قیمت در ایران

معرفی بهترین ماشین چینی ارزان قیمت در ایران

خودروهای برلیانس سری H

 

ماشین‌های سری H از گزینه‌های مناسب برای خرید ماشین چینی ارزان قیمت هستند. شرکت خودروسازی برلیانس در سال 1992 تاسیس شد و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین تبدیل شد. برلیانس سری H را با طراحی زیبا و خطوط داینامیک و در نتیجه ظاهری جذاب و مدرن تولید کرد. سری H برلیانس، در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود. از لحاظ عملکرد، سری H با موتورهای قدرتمند و اقتصادی عرضه می شوند. این موتورها قدرت کافی را برای رانندگی در شهر و بزرگراه‌ها فراهم می‌آورد. برای تهیه لوازم یدکی برلیانس می‌توانید از اکسپرس یدک اقدامات لازم را به عمل آورید.

http://s.ecmaps.de/K-N7d

این خودروها توانایی مصرف سوخت پایین را در سرعت‌های بالا دارند. برلیانس سری H با قیمتی مناسب و کیفیت ساخت عالی به مشتریان عرضه می‌شود. طراحی داخلی خودروهای برلیانس زیبا و مفید می‌باشد. صندلی‌های تمامی تولیدات برلیانس نرم بوده و فضای کافی برای سفری راحت را فراهم می‌آورند. نتیجه آنکه تمامی مدل‌های برلیانس، با داشتن ظاهری جذاب، امکانات مدرن و پیشرفته، قیمت مناسب، عملکرد قابل اعتماد شایستگی خرید را دارند.

 

خودرو جک J4

 

شرکت خودروسازی جک از کمپانی‌هایی است که با کرمان موتور همکاری می‌کند. خودرو جک J4 ارزان‌ترین قیمت را در بین سدان‌های جک دارد و از خودروهای ارزان قیمت چینی موجود در بازار داخلی می‌باشد. بهره مندی این خودرو از ظاهر شیک و مدرن، سبب شده تا مورد پسند تمامی سلیقه‌ها قرار گیرد. کیفیت ساخت و استهلاک این خودرو قابل قبول می‌باشد. فضای داخلی آن بزرگ و راحت بوده و آسایش سرنشینان را تامین می‌کند. موتور قدرتمند، امکانات رفاهی نسبتا خوب، کابین و صندوق جادار، طراحی زیبا، داشتن 5 ستاره از موسسه تصادفات CNCAP و ایمنی بالای خودرو از مزایای عالی آن می‌باشد. البته این خودرو دارای معایبی چون افت قیمت بالا، افت کیفیت و به صدا افتادن کابین نیز بوده که در دسته بندی ماشین چینی ارزان قیمت عیوب قابل قبولی می‌باشد. می‌توانید تمامی لوازم یدکی جک J4 را از فروشگاه اینترنتی اکسپرس یدک خریداری نمایید.

 

جک J4 دارای سیستم صوتی ویدئویی نیز می‌باشد و به صورت استاندارد در این خودرو نصب شده است. از قابلیت‌های این خودروی ارزان قیمت چینی می‌توان به فرمان برقی، کروز کنترل، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، قفل کودک، کلیدهای کنترلی سیستم صوتی، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، چراغ مشایعت و ترمز ضدقفل اشاره کرد. بدین رو اگر به دنبال خودرویی ارزان قیمت با امکانات رفاهی بالا می‌گردید، این خودرو می‌تواند نیاز شما را رفع کند.

 

ارزان ترین خودروهای چینی

خودرو H30 کراس

 

شرکت اتومبیل سازی چینی دانگ فنگ، خودروی سواری ارزان قیمتی به نام H30 کراس را در سال 1395 را با همکاری ایران خودرو روانه بازار ایران کرد. این کراس اور کوچگ با داشتن امکانات عالی و ظاهری جذاب، طرفداران بسیاری از زمان ورود خود به بازار داخلی جذب کرد. ایران خودرو این خودروی دانگ فنگ را با دو رینگ فولادی و آلومینیومی عرضه کرده است. از مزایای این خودروی قیمت مناسب چینی، کابین بزرگ، امکانات رفاهی خوب، آپشن‌های متنوع‌تر از استپ‌وی، قیمت مقرون به صرفه، بازار دست دوم خوب، طراحی داخلی زیبا، گیربکس نرم‌تر از خانواده پژو 206، هماهنگ بودن پیشرانه و جعبه دنده، داشتن 5 ستاره از موسسه تصادف CNCAP، سیستم تعلیق نرم و موتور TU5 می‌باشد. داشتن ترمز دیسکی در تمامی چرخ‌ها سبب شده تا حس اطمینان بخشی را در حین ترمز گرفتن القا نماید.

 

این ماشین چینی عیوبی مانند فرمان پذیری ضعیف، تاخیر در تعویض دنده‌ها، هندلنیگ متوسط، کیفیت ساخت کابین ضعیف، مصرف سوخت بالا و رینگ‌های بی‌کیفیت دارا می‌باشد. امکانات رفاهی این کراس اور هاچ بک شامل سنسور عقب، ترمز ضدقفل، توزیع نیرو ترمز، چراغ مه شکن جلو و عقب، دکمه‌های کنترلی، سیستم صوتی 6 اسپیکره، مانیتور لمسی 6.5 اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، سیستم تهویه اتومات، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 حالت،  تنظیم دستی صندلی شاگرد در 4 حالت، صندلی عقب تاشو، سانروف و تنظیم برقی آینه‌های جانبی می‌باشد. بدین رو با خرید خودرو H30 کراس می‌توانید صاحب ماشین چینی ارزان قیمت و باکیفیت شوید. در آخر برای تهیه تمامی لوازم یدکی H30 کراس نیز می‌توانید فروشگاه اکسپرس یدک را انتخاب نمایید.

 

بهترین ماشین چینی ارزان در ایران کدام است؟

خودرو لیفان X60

 

خودروهای شرکت لیفان از سال 2005 وارد بازار ایران شدند. همکاری لیفان تا به امروز با کرمان موتور ادامه دارد. ارزان‌ترین کراس اور این شرکت را می‌توان خودروی لیفان X60 دانست. این خودرو در سال 1392 به بازار ایران وارد شد. همچنین اکسپرس یدک تمامی لوازم یدکی لیفان X60 را در فروشگاه خود مهیا کرده است.

 

این کراس اوری اقتصادی، در ابتدا به صورت دنده‌ای تولید شد و در سال 1396 به صورت دنده اتومات نیز به فروش رسید. روشن است که برای خرید خودرویی ارزان‌تر بایستی به فکر خرید مدل دنده‌ای آن باشید. طراحی خارجی لیفان X60 ساده و اسپرت بوده وطراحی داخلی آن نیز ساده و کاربردی است. در نتیجه‌ی بررسی این خودرو می‌توان امتیازاتی چون طراحی بیرونی و داخلی عالی، کابین جادار، امکانات رفاهی کاربردی، قیمت پایین و مشخصات فنی قابل قبول را برای آن نام برد. ترمزهای هر چهار چرخ لیفان X60 از نوع دیسکی بوده و قدرت ترمزگیری فوق العاده‌ای دارد.

 

این خودروی هوشمند ارزان قیمت، آپشن‌هایی چون فرمان هیدرولیکی، چراغ مه شکن جلو و عقب، سنسور عقب، صفحه نمایش 7 اینچی، دکمه‌های کنترلی بر روی فرمان، سانروف، صندلی راننده با تنظیم دستی 4 حالته، برف پاک کن عقب و سیستم صوتی 6 اسپیکره دارد. این خودرو کلاسیک شهری ضعف‌هایی چون ورود صدا به داخل کابین، متریال نامناسب استفاده شده در کابین، کیفیت مونتاژ پایین و استهلاک بالا را دارد.

https://bazar-yadaki.ir/

https://www.mapleprimes.com/users/PennyReid22

https://www.intensedebate.com/people/PennyReid22

https://artmight.com/user/profile/3741801

https://www.openlearning.com/u/nehaasha-s7c190/

https://qooh.me/PennyReid22

https://www.wikidot.com/user:info/pennyreid22

https://active.popsugar.com/@PennyReid22/profile

https://www.adsoftheworld.com/users/1ff7b1ed-5ad2-44c3-91d2-bcfeea3cb99f

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/268463.page